Kantoorverhuizing

Jaarlijks verhuizen duizenden bedrijven in Nederland van stad naar stad. Een kantoorverhuizing kan een stressvolle aangelegenheid zijn. Immers, een verhuizing van een bedrijf vergt veel meer voorbereiding en inspanning dan een verhuizing van een particuliere inboedel. U wilt dat uw bedrijf zo min mogelijk stilstand heeft, zodat uw onderneming met personeel en klandizie gewoon voort kan gaan en niet teveel last heeft van de verhuizing. Continuïteit staat voorop. Dit kan een stressvolle zaak zijn. Ons verhuisbedrijf helpt u graag om deze stress te verlichten. Wij bieden u een jarenlange ervaring aan op het gebied van kantoorverhuizingen. U kunt bij ons terecht voor een betrouwbare, snelle en goede zakelijke verhuizing zonder zorgen.

Wij maken voor u een heldere plan van aanpak

Wij hebben een duidelijke aanpak om uw kantoorverhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ten eerste zullen wij met u een afspraak maken om te kijken om welk kantoor het gaat, en wat daarbij de knelpunten zijn. Deze intake vindt plaats bij u op de locatie, zodat wij kunnen zien om wat voor panden het gaat. Het is daarbij handig als u een plattegrond heeft van de nieuwe locatie, zodat wij kunnen zien hoe alles ingericht moet worden. We zullen daarna een plan van aanpak maken, waardoor u overzicht en structuur krijgt over de verhuizing. Alle mogelijke facetten waar u mee te maken krijgt zullen we overzichtelijk aan u presenteren met een duidelijke inventarisatie. Daarnaast worden er ook afspraken gemaakt die bijvoorbeeld gaan over het inpakken. Pakt u alles zelf in, bijvoorbeeld met uw medewerkers, of kiest u ervoor het door ons te laten doen? Naar aanleiding van dit intakegesprek heeft u een duidelijk beeld wat u van ons kunt verwachten.

Snel van de ene naar de andere locatie met een professionele bedrijfsverhuizing

Ons verhuisbedrijf staat er om bekend zeer efficiënt en snel te werken. Op het door u uitgekozen tijdstip zullen wij de spullen inpakken en vervolgens verhuizen naar de nieuwe locatie. Wij zullen zoveel mogelijk rekening proberen te houden met het feit dat uw onderneming zo lang mogelijk kan blijven functioneren tot de verhuizing, door de belangrijkste, voor de onderneming vitale, zaken als laatste in te pakken. Verhuizen betekent echter meer dan het in en uitladen en vervoeren van goederen. We geven ook de nieuwe adresgegevens door aan klanten, leveranciers, en dergelijke. Heeft u bijvoorbeeld een tijdelijke opslag nodig voor uw spullen, dan is dit ook geen probleem. Wij kunnen dit voor u regelen. Ook is het mogelijk een opleverschoonmaak te huren voor uw oude pand of een schoonmaak in uw nieuwe vestiging. Wij doen er alles aan zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de verhuizing.

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan

Bent u toe aan een bedrijfsverhuizing van uw onderneming, en ziet u door de bomen van het bos niet meer? Vraag dan bij ons een vrijblijvende offerte aan voor een compleet verzorgde kantoorverhuizing. Na het intake gesprek kunt u en wij goed inschatten wat u van ons kunt verwachten en hoe wij uw verhuizing het beste kunnen aanpakken. Wij staan voor transparantie, kwaliteit en helderheid. Mocht u naar aanleiding van onze offerte vragen hebben, dan kunt u die gerust aan onze medewerkers stellen. Wij helpen u graag om een zo fijn en vlot lopende verhuizing te laten beleven.

Vraag online een offerte aan